Chris Brown<3

Fredagskvällen var FANTASTISK!!!!!!!!!!!!! Ví va framme i stockholm centralen kl.15.50, först gick vi runt i stockholm city typ Zara och TopShop, sedan tog vi tunnelbanan till globen. vi gick runt lite i globen shopping tills konserten började. När vi kom in på konserten var en DJ som spelade musik tills förbandet kom. Förbandet var Crossfire.De var grymt bra, de sjöng typ 3 låtar, bland annat Lady.
Chris Brown gjorde sin entre taket, han hissades ner i en lina upp och ner sedan började låten Wall to wall. det var mycket pyroteknik, as coolt. Typ i mitten av konserten tog han av sig linnet, vi höll på att svimma han va så sexig. Konserten avslutades men låten Forever då började vi gråta, vi ville inte att det skulle vara slut!!!!! Konserten var det bästa som har hänt mig på jätte länge!!!!!!! Älskar HONOM!!!!! Nu kommer lite kort från kvällen.

Kommentarer
Postat av: JnLmodels

Min kompis var där också. Hon sa att det var helt fantastiskt!!



Jag har även ett förslag, prenumerar du på min blogg på bloglovin, så prenumerar jag på din!

Säg bara till när du börjar prenumerera på min så börjar jag självklart prenumerera på din!

(Min blogg handlar om modefotografering med massvis av yngre människor och "vanliga" människor som får agera modeller i en hel vecka! Jag har även massvis med andra bilder som uppdateras dagligen, så det är alltid fullt ös!!!)

http://www.bloglovin.com/blogg/463434/photos-by-jnl



//jnlmodels

2009-01-26 @ 18:01:43
URL: http://jnlmodels.blogg.se/
Postat av: L O U I C E

Det var underbart! :)

2009-01-27 @ 23:04:05
URL: http://louiccea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0